lxi h,0 ; uschovat obsah registru SP dad sp shld sp_temp lhld height ; načíst pozici postavičky mov a,h ; test výškové pozice nejrychlejší cpi 0f8h ; postavičky na cílovou pásku rnc ; jsem v cíli => konec programu lxi d,-(19*64) ; konstanta posunu v ose Y lxi sp,i_mano ; adresa předlohy postavičky mvi a,4 ; celkem 4 průchody obrázkem loop5: pop b ; načíst první dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=0,Y=0) inr l mov m,b ; zápis do videoram (X=1,Y=0) inr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=2,Y=0) inr h mov m,b ; zápis do videoram (X=2,Y=4) dcr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=1,Y=4) dcr l mov m,b ; zápis do videoram (X=0,Y=4) inr h pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=0,Y=8) inr l mov m,b ; zápis do videoram (X=1,Y=8) inr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=2,Y=8) inr h mov m,b ; zápis do videoram (X=2,Y=12) dcr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=1,Y=12) dcr l mov m,b ; zápis do videoram (X=0,Y=12) inr h pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=0,Y=16) inr l mov m,b ; zápis do videoram (X=1,Y=16) inr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=2,Y=16) inr h mov m,b ; zápis do videoram (X=2,Y=20) dcr l pop b ; načíst další dva bajty mov m,c ; zápis do videoram (X=1,Y=20) dcr l mov m,b ; zápis do videoram (X=0,Y=20) dad d ; posun vlevo nahoru (dY=-19) dcr a ; snížit počitadlo mikrořádků jnz loop5 ; nebyl poslední => next lhld sp_temp ; jinak obnovit obsah sphl ; registru SP